Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av Yvonne - 10 augusti 2015 21:20



När klockan ringde 06.20 och hjärnan sa nått annat som typ; ja du har semester men måste ändå gå upp..
Ja då vände jag tanken o kände att: Yes! Sthlm By Day :))

Vi tog bussen 07,30 och tog en Kaffe på Östra Station då vi var framme.
Åkte lite tidigare så att jag inte skulle missa min läkartid på Sophiahemmet om trafiken skulle strula...

Min "dom" var ok och jag kommer att fortsätta min behandling så jag hoppas se ett ljus snart.

Började vår promenad mot Kaknästornet och åkte upp och kollade utsikten.. Min vän har inte besökt Stockholm så mycket så jag hade en plan för dagen..
Vi tog en gofika där och for sedan ut på Djurgården igen..
Vi gick och tog en paus då o då -hade några småöl med oss. Mysigt! Djurgårdsbrunn, Prins Bertils väg, In i en vacker kyrka och tände ljus..
In på Josefinas, åt lunch på Gothem -Räksmörgås. Tog båten mot Slussen. Gick till Mr French i Gamla Stan. Satt där och njöt och kollade på alla turister. Avnjöt en kall öl o lite vin.
Gick upp mot Slussen -Medborgarplatsen. Stannade till på Snaps och Agneta och Robert kom till oss. Så trevligt hade vi!

Avslutade med en äcklig grekisk snabbrätt innan vi for till Östra Station mot bussen till Stugan:)

Vilken fantastiskt underbar dag vi haft! Timmarna har sprungit iväg!!

Min vän har sett mer av det underbara vackra Stockholm och gissa om vi njutit av det soligt vackra vädret!

Kommer att somna gott... Så så gött att ha semester...


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards