Alla inlägg under juli 2015

Av Yvonne - 3 juli 2015 08:25


Vilken underbar värme det var igår! Helt underbart!

Min vän hade med min bil hem, nytvättad :) och med min cykel fixad oxå. Pumpad med reflexer o lyse:) Åh nu kan jag ta cykeln till Söder och njuta av områdena nära jag bor.
Så tacksamt!

Det blev en PicNic nere på udden på Vinterviken. Så så skönt! Flera timmar tillbringas där då vi definitivt inte ville gå in.. Båtar åkte utanför och tanken på en liten båt föddes...

Idag går jag tidigt! ?Tjoooooo! Tjejhelg på gång.
Plockar upp Hellen vid 14 och far ut till mitt paradis. Lite fix o don innan resten av brudarna kommer.

Mysfredag och imorrn Logdans! Håller vädret i sig så kommer denna helg bli toppen!!!


Trevlig helg!

Kram


Av Yvonne - 2 juli 2015 15:24


min Fars Födelsedag:))
Grattis kära Far på 79 årsdagen!

Solen gassar för fullt och det är bara för underbart! Njut ni som är lediga!

Vaknade upp med en liten dog imorse och det var riktigt trivsamt.

Kvällen igår vart hemma med middag för min gamla kompis som jag inte träffat på 3 år.. Hon är så sjuk och går med rullator.. :( lika gammal som mig. Så ledsamt men hon är ändå vid gott mod.

Strax hemgång och min vän är på väg till mig och det blir en kväll nånstans utomhus :)
Måste ju njuta av sol och ljus!

Kram

Av Yvonne - 1 juli 2015 09:09


Det bästa att jobba dessa veckor efter Midsommar är att man märker i trafiken att folk tagit semester.
Nu när jag bor så nära city och det i allmänhet går fort, dvs på 12 min t city så kan jag tala om att T banan är halvfull och på Centralen trängs man inte när man går av. Lovely!

Tankade energi på lunchen igår hos min kompis o tillika lilla "kines" ha ha ja jag behöver det... Dräneras på mitt jobb av olika orsaker så den var skön!

Solen strålade och jag kom hem och väntade in Majsan för en grill kväll med trubadur i Vintervikens Trädgård.
Det blev vildsvins biff jag satte tänderna i, gott!

Drygt 2.5 Tim mys i solen och musik i bakgrunden innan vi bröt upp. En enkel o härlig träff. Jag kom precis in till mig när hällregnet kom! Jisses!

Bäddade ner mig och kollade U21! Vilken spännande match med vinst! Tjoooohooo! Vi är bäst!! Heja Sverige!!

Har en spännande lunchdejt idag - den ser jag fram emot.. Nya möjligheter? :)


Idag efter jobbet skall jag hämta lilla doggen Doris. Åh vad mysigt det skall bli med en liten dog <3


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards