Alla inlägg den 5 juli 2015

Av Yvonne - 5 juli 2015 14:30


Vilken fantastisk helg.. Goda energier, mumsig mat, kallt gott vin, skratt, lekar, härligt prat o massa Dans!!!
Att sätta ihop vänner är en konst. Jag har en brokig men hjärtlig samling vänner som berikar mig och förhoppningsvis vice versa...
Dessa 7 som var med denna helg var ett gäng som kändes helt superduper rätt tillsammans;)) Några har varit med förut och någon första gången på detta event :))

Mitt paradis rymmer många och det jag kan dela med mig av gläder mig att kunna göra det:))

Mor o far blir så glada att tjejorna kommer och som sagt: deras sista sommar här och det är härligt att de får träffa dem oxå.

Lördagen var magisk, vädret på topp och vi lekte lite lekar jag fixat. Ha ha med enkla medel går det mesta,
Att äta ett kola snöre med händerna på ryggen.. Ha ha vilken ansiktsmimik det blev:))

Vi grillade och njöt innan vi gick till Mor o far och tog den obligatoriska gruppbilden på väg mot Logdansen.

Vilken fantastisk musik de spelade på Sättralund! Vi alla dansade så svetten lackade!!! Så galet roligt och vi hade superskoj där!!!

Träffade en del vänner från byn vilket är skoj.

Vid 2 tiden på natten vandrade vi hemåt de 4 km det är att gå.. Berusade av vin och eufori av all dans..

Somnade som en klubbad....

Heidi lagade en toppen brunch imorse och vi har njutit av det gudomliga vädret även idag..

Städat ur båda husen och så skönt när alla tar initiativ..

Alla utom Rejna har nu åkt hem och jag tänkte vila lite...så gissa om lugnet ligger här nu...

Har ingen brådska hem så vi två stannar här tills sent ikväll och njuter av naturen och dess skönhet..fåglarna kvittrar glatt..


Igen så känner jag mig varm i hjärtat att jag har så fantastiska vänner i min närhet. Tack tjejor för att ni finns <3

Love x x x


Kram







Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards