Alla inlägg den 9 juli 2015

Av Yvonne - 9 juli 2015 08:00


Igår kväll när jag kom hem så vart det raskt i säng. Huvudvärken är inte ok..
Vaknade med huvudvärk imorse efter att ha sovit fler timmar än på länge..


Igår vart middagen inställd hos Heidi då Ingrid var sjuk och jag vart inte ledsen för den. Kände ju själv lite seg..


Sandra ringde och bjöd på middag mitt i allt och Självklart tackade jag ja!!!
Hämtade upp Putteh oxå.
Så mysigt vi hade.. Vi slappde i soffan efter maten och hade lite snack.
Älskar Er mina fina och underbara barn!! <3

Torsdag idag; och jag är på plats tidigt på jobbet så att jag kan sluta tidigare.

Min vän kommer i eftermiddag och vi far till stugan. Semester imorgon! Vi tar den tidiga båten till våra vänner på Åland.
Karin o Magnus snart ses vi :))

Tre nätter där i deras stuga på udden. Skall bli superskönt! Fiska, grilla och bara umgås. Ta en bastu om det är läge för det.
Åland är verkligen underskattat, så vackert och härligt där.

Hoppas på lite sol så att vi kan bada eller varför inte bada ändå.....


Kram



Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards