Alla inlägg den 13 juli 2015

Av Yvonne - 13 juli 2015 08:37


Att ha 4 dagars vecka är helt perfekt men att ha långhelg är ännu mer toppen!

For ut till stugan i torsdags kväll med min vän. Satt och pratade och njöt av lite rödvin..
En mysig kväll och ännu skönare när vi insåg att vi var lediga på fredagen..

Blev att ställa klockan och fara upp och åka vid 8 tiden.
Vi skulle ta 10 båten över till Eckerö och våra vänner.
Regnigt när vi lämnade Grisslehamn men solen sken upp.. Åt en brunch på båten och köpte med oss lite Cava och öl.

Alltså vilket väder när vi kom fram till Magnus o Karin! Strålande solsken!
Underbart! Cava, snack och det var bara början på en fantastisk kväll!
Vi badade , grillade , njöt av ännu mer Cava och till slut badade vi bastu.
Vilken Skojsig kväll vi hade!
Vad vi skrattade, pratade och hade mer än trevligt :))

Ja klockan var långt efter midnatt då vi somnade..

På Lördagen sken solen ännu mer och vi bestämde oss för att fara in till Mariehamn en sväng.. Mysigt!
Vi gick den ner mot kajen till Niska och åt plåtbröd. Så fantastiskt gott! Godare än pizza.. Gott när man var lite dagen efter... :o

Väl hemma i stugan deras, så spelade vi lite kubb och hade det soft.
Fiske och skytte blev det oxå.
Pontus, Karins son fick en aborre men slängde i den.

Vi njöt av en god middag utanför bastun och vi hade en lugn o skön kväll..
Avslutade med en lördagsfilm,härligt!

Söndags morgon städade vi och for upp till Havsvidden för att visa min vän det vackra och fantastiska ställe som det verkligen är.

Tog halv 2 båten hem och njöt på däck och lilla bandet som spelade och vi sammanfattade helgen; och jäklar vad vi fungerar bra ihop vi 4 :) Härligt!!

Jag o min vän åkte till min stuga efter att vi anlänt till Grisslehamn.
Klippte gräsmattorna, tömde tjoa och avnjöt en middag i solskenet.

Härlig helg har vi haft och japp jag jobbar på och är nu på väg till jobbet..
2,5 v kvar innan semester..

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards