Alla inlägg under januari 2015

Av Yvonne - 5 januari 2015 18:35


Klev in genom min dörr igår kväll och kände två saker: Livet får jag själv leva: vilken underbar resa!!! Såå Nöjd!!
Det andra var: en månad kvar att kliva in genom denna dörr.
Livet går vidare: bara jag som kan påverka. <3

Underbar resa med en underbar vän och reslompis. Som vi har busat, skrattat och haft det sååå Toppen!!!!

Siste eftermiddagen o kvällen var så skoj! Drink i Tv tornet och vad mysigt! Middag på en Biergarten och party och dans i 4 Tim på ett så roligt Biergarten!! Träffade lite folk och jag gick till DJ :n och han spelade musik och grattade Månkan som jag sa fyller 50 år!! Hon vart så överraskad!! Kul!

Vi kände av lite Östtysk känsla - kort gick inte att betala med helt plötsligt! Man fick inte gå på viss sida i baren osv..

Vaknade upp sista dagen och kände att mitt kort var borta -spärra!

Vi bestämde oss för en sista dag på en turistbuss så att vi inte missa något. Hamnade på en marknad efter ngn timme och det var skoj.

Vi njöt av denna sista dag och vi var verkligen överens om att Berlin är en av de bästa städerna!!!

Glad att jag var där med Månkan <3

Idag har jag o Sandra haft en dag med Lunch, shopping o fika med min fina mamma <3 Myyys!!!

Ikväll blir det musikkväll med mina fina vänner för vårt Musikgäng från Fåfängan spelar på lokal!:)


Live your life :)

Av Yvonne - 3 januari 2015 01:23


Vilken härlig start på detta år - 2015
Berlin Öst var jag i 1983. Då var muren här.
En stad som var inget speciellt och jag förstod inget av detta då..
Sen 1989.. Föll muren..

Vi bor lyxigt, vi mår bra, vi äter gott och njuter av varenda minut här.
Jag fullkomligt älskar denna stad!
Som London - oxå en stad för mig.

Idag har vi gått 1,4 mil. Tittat, upplevt och njutit av att få vara ledig och vara kulturella. Tagit en öl och tittar på folk. Värmt oss med en Gluywein i kylan. Shoppat massor!!

Ätit wurst och klappat händerna till Bandet på Biergarten. Så underbart trevligt!!

Vi bor på Alexanderstrasse så man kan ha det sämre :)

Dags att sova... Imorrn en ny underbar dag ;)


Kram

[Bild]

Av Yvonne - 1 januari 2015 16:54


På väg till Berlin :)

Mitt år har börjat så bra!!


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards