Alla inlägg den 12 januari 2015

Av Yvonne - 12 januari 2015 08:46


Åh så var jag ett år äldre.. Jag hade en fantastisk fin födelsedag.
For iväg till en vän några mil bort från Stockholm hela helgen. Så skönt!
Det kom hälsningar med grattis på Fejan i massor, över 200 st! Sms, telefonsamtal och MSN medd.
Överväldigad då jag fyller endast 51 år :)
Ha ha men det värmde i mitt hjärta rejält.

Sovit, varit och tittat på möbler t min nya Lght, köpte lite. Ätit gott, promenerat i skogen, Varit o gått runt Sundbyholm där de spelar in "bonde söker fru" diskuterat livet och busat med Cosmo. Vit helg med endast Gott Kaffe :)

Åh vad jag behövde denna fina helg.
<3

Just ja, bokat en till resa! Prag :) lever här o nu och helt galet så är det 3 resor innan halvåret är slut som jag skall på: Prag,Paris och Spanien. Sååå skoj! Sen skall vi trycka in en weekend till Tyskland för lite shopping till vår o sommar. " blink"

Live your life...

Pirr o förväntan idag..åh håll alla tummar :)


Vintern är här igen o jag fryser faktiskt just nu om fötterna!
Hua! Men januari är en lurig månad..


Ha en fin dag!

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards