Alla inlägg den 15 januari 2015

Av Yvonne - 15 januari 2015 08:59


Jag har många gånger i min blogg genom det dryga året jag bloggat skrivit om att leva här och nu.
Lätt att säga tänker många.
Att jag försöker kan många i min omgivning backa mig på. Men jag har mycket svårt att just fånga nuet nuet..

Min vän och hundkompis Siw sa häromdagen: Y jag tänkte på dig när jag gick "vår" väg i skogen att hade vi tänkt tanken att vi en dag inte skulle gå här på förmiddagarna hade vi nog njutit än mer...

Sanna ord.. Vi går Aldrig där längre.. Vi är aldrig lediga på förmiddagarna tsms längre.... Njut - lev i nuet.
Det är mitt löfte att kämpa med 2015

Efter mitt läkarbesök igår var jag och gjorde Ansiktsbehandling. 1,5 Tim, en present från en vän. Somnade.. Så skönt.
Åkte efteråt till mor o far och åt en fantastisk Gryta. Åh vad mysigt att få dessa vardagskvällar emellanåt med dem.

Har en tanke på en sak som vi pratade om. Vi får väl se om det blir så.

Nu har det gått tre veckor sedan Kicki flyttade till Jönköping.
Hon trivs så bra, fått ett bra jobb och etablerar sig mer o mer. Buggkurs, tränar och gillar sina nya kollegor.
Vi pratade i tel igår, skönt att göra det.
Ser så mycket fram emot att åka dit nästa helg!! <3 Saknar!! En hel helg att umgås - kvalitetstid.

Packade ner kök igår. Det blir det som får flytta in först i nya lghten.
Laddar en kartong oxå nu för landet. Jag kan inte ta med allt :o

Ringt o mailat med kyrkan oxå. Skall dit med vissa saker som de har behov av till de hemlösa som faktiskt finns i min kommun här.

Ikväll skall jag träffa Petra, äta en bit och vi har massa att prata om.
Inte träffats på 1,5 mån. Blir trevligt!


Kram


Ha ha underbart.. När jag kom hem Igår kväll så möttes jag av detta! Crazy x x x

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards