Alla inlägg den 13 januari 2015

Av Yvonne - 13 januari 2015 08:11


Vilken halka idag! Ha ha jag tog de rejäla kängorna och tröck ner mössan över huve't o stolpade iväg.
Man går lite skoj för att förhindra att halka...

Ja hur blev det då., tyvärr gick det inte hela vägen på min ena förväntan..så blev det. Känner ingen missmodighet direkt utan mer att det är en mening att det blev så.
Men det andra gick!! Yes! Det vägde upp allt. :))

Då jag varit och tittat på soffa, senast i helgen så hade till igår uppenbarligen sovit på saken. :)
Köpte o beställde min nya soffa igår.
Så skoj! Den kommer 1v efter inflytt, men vad gör det. Jag är ju ingen soffsittare så jag klarar mig :o Hur lät det... !?
Både färg och modell jag inte haft förut. Blir bra! En del i nästa kapitel..
Ja jag har skrivit det förut- den jag har är ju så stoor o vad ska jag med en sådan till.

Nu har jag lite möbler o fix kvar att shoppa, men kmr göra det i lugn o ro.

Ikväll kmr köparen igen o ska mäta lite o Sandra o J upp till mig för att jag plockat ihop lite till dem.

Kram


Kan sakna fjällen... Så härligt!

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards