Alla inlägg den 21 mars 2016

Av Yvonne - 21 mars 2016 12:35


Ja en sådan som jag tycker jag alltid borde få ha..

Jag har haft en fin helg:)

Fredagen efter jobbet gick jag runt på stan by my self. Så skönt, köpte lite träningskläder bla.

Hem och wokade en god Thaigryta och ett glas Rödvin.
Kändes så ok.

Lördagsmorgon blev en tidig sådan - fixade och tvättade. Var och tränade innan dusch och färd in till Söder kl 12.

6 glada tjejor frossade en fantastiskt god brunch på Kvarnen. Lite vin o snack och vi satt där i 4! Timmar:)
Då jag fullkomligt är barnsligt förtjust i överraskningar så hade jag bokat en sådan till kl 18..

Vi hann med ett glas på Götgatsbacken innan kl blev så att vi var tvungna att bege oss till Gamla Stan och kvällens begivenhet: Tolkning och musik av Bellman.

Gissa om alla blev glada!!
Stötte på några andra av mina vänner också.

2 Tim lustfylld musik och berättelse. I pausen ett glas vin och reflektion.
Kul att alla de andra 5 gillade det.

Efteråt tog vi en stortaxi hem till min Lya och hade det så skoj med talk, vin och massa Dans!! Ha ha så pass att grannen ringde på dörren vid 22.45 YMCA spelade vi o dansade till men asså lördag så tidigt...

12 Tim effektivt umgänge och Kicki var nöjd med att träffa alla o vi var glada för dessa timmar :))


Ha en fin vecka!

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards