Alla inlägg den 18 mars 2016

Av Yvonne - 18 mars 2016 08:07


det är freeeedag!

En vecka som varit mycket händelserik - åt alla håll..

Veckan började med att jag kände mig fortfarande konstig i huve't och svårt förklara.. Men jag tuta på..

Vi får veta att i mitten av maj flyttar vi till Lindhagen.. Jag som har haft min arb plats 20 år mitt i city får för andra gången detta besked.. Off är det.. Ha ha van vid NK o all shopping.

Förra gången backades planerna och vi flyttade in i nybyggda huset i city i nov 15.
Ok förbered en mental budget - nu!!

Inte kunnat träna på hela veckan!!! Så jobbigt! Men kropp o knopp har inte hängt med.

Varit på kurs om LinkedIn. Jag o Hellen:) Givande!

Igår for jag t Cityakuten - prover togs och håll i hatten.. Lutar åt att jag har biverkningar av medicinen!! Sista tog jag igår! Så nu hoppas vi att det om några dgr släpper..

Karin och jag tog en fantastiskt vacker promenad genom Stockholm igår efter jobbet. Åt i Gamla Stan för att sedan infinna oss på Tv inspelning . Ha ha ja det var skoj! Om än ämnena var crazy.

Sedan såklart fler saker som snurrat men det får stanna...


Helg nu :)
Imorrn skall vi ett gäng träffa Kicki som är uppe en hel helg själv från Jönköping.
Vi startar vid 12 med en Brunch på Söder. Blir trevligt!

Imorgon äktar min fina vän Erik sin Eva <3 Tänk vad en internetdejting sida kan göra.. So happy for you two!!

Kommer jag någonsin gifta mig?
Nej jag tror inte det.

Trevlig Helg!


Kram



Stockholm är vackert <3

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards