Alla inlägg den 14 mars 2016

Av Yvonne - 14 mars 2016 08:11


Får plats att sitta på T banan ; ja min "dagliga" strategi är ju att ställa mig i en vagn och i Liljeholmen går ALLTID ngn av så att jag får sitta :) Men idag skedde ett mirakel! :o Ha ha typ..

En helg full av goda energier x x x

Tog en lång promenad och shoppade det sista för middagen på lördagen. Kände att kroppen liksom var seg..
Borrelian visar sig emellanåt på ett konstigt sätt... :(

Hem o duscha o dukade upp.
Carina kom strax efter kl 15 sen kom Karin o Rejna.

Tiden flög iväg - god mat gjorde jag och den blev uppskattad. Skoj!
Lite drinkar och vin och massa prat, den for vi iväg till Cirkus och LenaPh.
Så så härlig show!! Utlämnande men med en härlig touch. We like!!!

Kvällen avslutades på Malmen och kvällen var slut vid halv 2. En mycket trevlig kväll med Goa vänner <3

En lång frukost med Carina och jag gjorde mina Goa nytto pannkakor :)

Hon for hem och jag åkte till Gubbängen för att kolla på Sandras match. Hon är ju bara för duktig i mål!
Så skoj då det var en del av hennes vänner som oxå var där och kollade.

Tog en tur till mina gamla hoods och fikade hos Heidi, trevligt.

Avslutade den tidiga kvällen med en promenad i Petras kvarter nere vid Tanto och vi promenerade längst kajen... En ovanligt ljus kväll vid 18 tiden .. Skönt med ljuset!

Ikväll blir det träning och middag med min vän.


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards