Alla inlägg den 19 oktober 2015

Av Yvonne - 19 oktober 2015 11:05


Vilket skönt Höstväder vi har! Både i temperatur/väder och i dess färger.

Lördagskvällen var mycket trevlig hos Majsan o Göran.
God mat, prat och lite spel.
Jag körde och det var skönt när vi väl bröt upp efter midnatt.. Då var jag så trött så jag fnittrade av ren trötthet..
Tack fina Ni för en kalas kväll!!

Söndagen vart en fantastisk sådan också oxå.

Vi började med 1 Tim promenad runt Vinterviken för att sedan avnjuta en typ brunch med Svenskt nymalet Kaffe :) Som vi saknat det!

Vi For till mina gamla hoods och hämtade upp min goa dotter och sedan ut mot Nynäs och skogarna där..
Plockade svamp i tre timmar och som vanligt är det balsam för själen med skogen.. Hittade en del taggsvamp.
Mysigt att få vara med Sandra oxå.

Det blev fika hos mor o far som var piggare nu.. Så skönt att se!

Nu måndag :o och vardagen är här igen...


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards