Alla inlägg den 2 oktober 2015

Av Yvonne - 2 oktober 2015 07:32


Så var det Freeedag igen...
Igår somnade jag på tåget från min vän,1,20 satt jag på tåget och lyssnade på musik... Skönt.. Så pass att jag somnade..
Vi var på en föreläsning på kvällen som var så bra:) Fanns en del att diskutera efteråt, det gillar jag.

Igår vart middagen inställd hos Ingrid och jag var så sugen på att inte åka hem..
Mötte upp Rejna och vi tog ett glas på vårt fantastiska ställe vi hittat. Nere mellan Kungsträdgården och Gallerian...
Mysigt och trevligt och vi pratade om livet.
Avslutade med en hamburgare ha ha helt fel men gott. Var hemma till halv 9 och kände mig nöjd.

Fredag idag och jag har dejt med min älskade söta Dotter.

Middag hos mig och bara umgås och vara.. Sova över hos mig och imorgon ska jag ta ner henne till Vinterviken. Ta en promenad innan frukost. Hon har aldrig varit där så det blir mysigt.. O vädret är väl ok hoppas vi :)
Blir det skogen sen och plocka svamp?



Trevlig helg


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards