Alla inlägg den 9 oktober 2015

Av Yvonne - 9 oktober 2015 12:08


Med förra helgens underbara dagar är det nu en ny helg på gång..

Fick besök av älskade dotter förra fredagen och hon sov kvar. Kvalitetstid..

Lördagen ett besök till IKEA och shopping..

Växlade om och blev upphämtad av Hellen lörd eftm o vi for till min stuga. Hennes fina hund Salsa var med såklart.
Promenader, prat, vin, Irish Coffee, äta gott och bara umgås..
Kalas höst väder och vi fick ett härligt dygn tillsammans :)

Blev förkyld så ingen träning men haft besök av Annelie o fikat hos mig.
Träffat min son och varit på spontan AW med det unga gänget här..
Små packat , haft bilen på service och besökt Tandis o fixat en tand som gått sönder.. Underbar ny tandis jag funnit.

For hem till Heidi igår och vi åt och pratade och smuttade lite vin.. Sov över där och tankade god energi..,

Idag en Kickoff-in AW här på jobbet då vi om 20 dagar flyttar in i nybyggda lokaler!!

O nu imorrn exakt är jag i Italien.... Tjoohoooo!!!!

Längtar så mycket...
Förväntansfull då det är först varma 1 v med min vän.. Bara mysa, äta, dricka gott och vila...

Så det blir att stiga upp 02,30 inatt då vi måste åka tidigt..


Skall bli så kalas!!


Kram


Fina bilder fr förra helgen :))

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards