Alla inlägg under mars 2015

Av Yvonne - 3 mars 2015 16:52


Sömn är viktigt. Har haft så mycket i mitt huvud det dryga sista året så jag vet vad det betyder att sova för lite...not fun :(

Men med bla träning så är det såå mycket bättre sömn man får.
Skönt!

Lagade massa god mat igår, packade upp ytterligare lite kartonger o fix, ja jag har såå mycket saker. Kastade en del - igen!

Det hemska var att det varit inbrott i våra förråd i helgen!!! Olustigt!!
Någon har haft koll på vårt hus...Just mitt knökfulla förråd klarade sig! Tack gode Gud för det! Inget av värde men ändå...

Tycker detta var lite läskigt och jobbigt...

Nu klippning och sen får jag besök av en gammal vän på middag. Det ser jag fram emot. Ett tag sedan vi sågs.
Har nog en del att prata om.

Kram



Av Yvonne - 2 mars 2015 10:14


Haft en så härligt blandad helg med Goa energier, god mat, vänner, fysik och bara "varit" :))

Underbar film vi såg!! : Fifty Shades of Grey.. Jag gav den högsta betyg medans Majsan o Karin gav två andra betyg... Betraktarens ögon och tankar, men också den att kunna leva sig in i de två som det handlade om som faktiskt har olika erfarenheter med sig i sin "ryggsäck".. Ja en film man kan diskutera och verkligen kan tycka olika om... Jag gav av i en skala 1-5 en stark 5:a. Väntar med spänning på fortsättningen...!!! :)

Jag bjöd på middag hos mig efter filmen och de vart kvar i några timmar. En supertrevlig Fredagskväll. :))

Att vakna i min fantastiskt underbara lägenhet på Lördag morgon är så fantastiskt!
Saknaden av min käre lille vän är fortfarande så stark men jag kämpar tappert med den känslan.. <3
Han är med i hjärtat och jag vet att han även finns i den andliga sfären..

For till Farsta Centrum på förm. och mötte upp Sandra. Lite shopping och en mumsig Fika inkl Semla. Gott!!
Mysigt att ses en stund.

For sedan till min vän och vi inledde förkvällen med lite bubbel och rökta räkor för att sedan möta några vänner på stan. Grekisk middag och en trevlig kväll. Alltid kul med nya möten och nya perspektiv.

En lång promenad på Söndags förmiddagen på drygt en mil fick firas med en Gofika på ett så mysigt gammaldags Fik i lilla staden. Gott igen!

En fantastiskt härlig helg som nu gör mig redo för denna vecka.

Träning efter jobbet idag så att mina muskler skall få jobba!! Yes!!

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards