Alla inlägg den 11 mars 2015

Av Yvonne - 11 mars 2015 13:16


Igår klev jag av en T banestation innan min. Skall bli en vana. Även på morgonen är målet att gå dit. Utmed vattnet är ju inte helt fel.. Sen 9 min med tuben.
Jag får promenaden jag saknar, får luften, lugnet och dagen börjar och slutar bra :)

Har i måndags packat upp sista kartongen! Yes!! Känns toppen!
Det var timmen på gymmet med 3,7 km i pers rekord tid som gav mig energin. Även musklerna fick jobba lite efter joggingen.

Mari min kompis sen vi började skolan, ja galet länge sen:o Många år sedan.. Hon kom på middag hos mig igår. Så mysigt, trevligt och djupa samtal.
Många middagar har det varit hos mig:) Men så underbart med dena goda energin jag får!

Precis kommit in från min runda 4,3 km runt Skeppsholmen nu.
Vilket väder!! Ja man får tjata då det är positivt :))

Samlat energi och styrka..för efter jobbet skall jag till Veterinären och hämta hem min lille vän, älskade, fina, bästa, söta, trygga och saknade vän : Cosmo <3
Blir tungt.. Betonar hur jag kommer att reagera..En urna med min lille Goa kille...

Han kommer att få vila i vårt paradis på Landet .. Ja när tjälen har gått ur.. Han älskade ju att vara där...<3

Livets Cocktail..ja högt och lågt....

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards