Alla inlägg den 18 mars 2015

Av Yvonne - 18 mars 2015 07:37


Jaha jag var på väg att byta däck på min bil. Min vän skulle byta bil med mig några dagar och tvätta bilen o byta däck. Men så skall det bli snö i helgen?! Asså inte skoj! Väntar några veckor nu...

På tuben nu och jag gillar ju tidiga mornar som sagt men jag saknar mina mornar med min lille vän. Hans lycka på morgonpromenaden, när jag hörde hans hopp ner från sängen när jag la upp hans mat, den gosiga killen som ville vakna sakta..

Mornar, ja det är något som saknas..
:(

Sant är det att jag anmält mig till Midnattsloppet! :) Yes jag har ett mål!
Känns så skoj!

Var hos mor o far på middag i måndags. Trevligt! Dagarna går men de man vill träffa tar man sig tid till.
Visst är det så!?

Gamla o nuvarande kollegor träffades ett par timmar igår på en AW. Även det otroligt trevligt. Några timmar o lite snick snack.. :)

Idag blir det att åka till min gamla kommun och hämta o plocka lite i mitt förråd som finns kvar där och såklart få en glimt av barnen <3

Åh höll på att missa!!
Promenaden på lunchen gladde mig med att de fantastiska träden i Kungsträdgården börjar att knoppas!!
Underbart! Kolla!!


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards