Alla inlägg den 26 december 2014

Av Yvonne - 26 december 2014 10:49


Annandag jul - två dagar är över på Julen 2014.

En mycket trevlig jul med god mat och familj.
Jag är ju inte mycket för julmat men har ätit och varit glad. Men frossat i för mycket choklad.. Ja det är min last... Jag som inte ätit på 5 mån har nu ätit massor av god fluffig choklad..

Juldagen var jag och min älskade son tillsammans och åkte till mor o far. Han var ju på sitt håll på Julafton så vi fick en dag igår. Åt lite Julgröt och spelade lite Yatzy där. Härligt. Ja det är verkligen en familjehelg. Vi har ju varit borta så många år på Julen men nu har vi haft lite familje helg.

Packade min väska igår på sen eftermiddag innan jag åkte till Neta o Robert.
Så trevligt och mysigt hemma hos dom. Åt middag och vart så överraskad då Neta hade hämtat mina alster på drejningen.
Tack Neta vad glad jag blev! Jag hade ju missat detta innan de stängde inför Julledigheten.

Nu sitter jag på Tåget.. Mot Sälen :) Så underbart att få komma upp till snön.
Japp jag är på väg mot ett äventyr jag aldrig hade vågat mig på för 2-3 år sedan...
Så spännande!!

Pirr, förväntan och glädje känner jag..
Skoter körning, snö och lite till...
Åh vad jag ser framemot detta..
Två dagar med möjligheter och en del av livets resa...


Nu skall jag njuta och blunda medan tåget susar framåt...
Tankar, minnen, visioner, planer, förhoppning, ja massa känslor bubblar inom mig...


" Med vilja ser du vägen..."


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards