Alla inlägg den 15 december 2014

Av Yvonne - 15 december 2014 08:26


Såklart så glömde jag att tanka på mitt SL kort. Det blir skillnad, eller rättare sagt en stor fördel med att inte bo på landet som jag gör nu. I T-banan sen dit jag flyttar så finns ju automater att fylla på i. Nu bidde det Sms biljett.. Ja ja ingen Big deal men..

Underbara helg! Vilat, promenerat, ätit gott, upptäckt, sovit och njutit..Eskilstuna är en fin stad. Härligt!
Jag mår bra <3

Snöfritt är det, och det är lite synd. Jag tänker på alla barn som vill ha snö.. Och även min lilla vän gillar snö :) puffa upp med nosen och kasta upp i luften..

Igår sen eftermiddag när jag kom hem så var det bara att ställa in väskan och ta en promenad till Månkan.
Uppskattar våra träffar mycket då vi inte ses så ofta nu.
Skoj att Elin hennes fina Goa dotter var med en stund och satt och pratade.

Sen gled Månkan o jag ner i badet ute i den kyliga luften och det var stjärnklart!
Så så skönt var det...Ja vi hade en hel att prata om - igen..

Var precis lagom trött när jag och Cosmo vandrade hem i mörka mörka kvällen..

Somnade med en god känsla i magen...



Kram




Promenad i Eskilstuna

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards