Alla inlägg den 10 december 2014

Av Yvonne - 10 december 2014 14:12


För 1 v sedan skrev jag på kontraktet på min lägenhet.. Såld! Jag tar klivit ut från en kommun jag bott i sen jag var 24 år... Ett nytt kapitel i mitt liv kommer att starta..

När jag började min mentala resa med att börja planera för flytt till Stockholms Kommun kändes det så spännande.
Har faktiskt denna vecka haft många funderingar på om detta är rätt..

Jag som är så förändringsbenägen.. Anpassningsbar.. Ja men jag är ärlig... framförallt mot mig själv :)

Men det blir nog toppen!
Tror det är sunt att fundera..det visar både min insiktsfullhet och empati jag har.

När något försvinner kommer något nytt.. Visst är det så! :) Den är lite spännande!!

Sen har denna vecka fört med sig en hel del av upplevelser och känslor.. Inte något som kommer att delges här..
Åter igen så glad att det i min omgivning finns både kloka och fantastiska vänner i mitt liv och närhet. Tillsammans kan vi göra mycket <3 Love love...


Igår kväll hade jag och Susanne genom vårt Hälsoinspiratörs ansvar initierat en kväll med Globen Skyview åktur och middag på en Thailändsk Rest.
Mycket trevligt!

Vilken utsikt! Trots mörkret var det en fantastiskt magisk utsikt med all julbelysning! Stockholm är verkligen vackert!


Nu har vi endast 21 dagar kvar på detta år.. 2015 kommer vara Mitt År!
Tjooooho!



Kram


Utsikten igår :))

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards