Alla inlägg den 17 december 2018

Av Yvonne - 17 december 2018 09:33


En härlig helg!!

Fredagen med avtackning av en kollega som lämnar vår bank och går på nya äventyr utanför - bubbel o snittar och massa känslor..

Hade packat min väska och for ut till Ingarö med bussen. Hem till min gamla barndomsvän sen snart 50 år!
Så mysigt! Nyskild är hon och man ser hur hon lyser och mår bra! Ibland måste man göra ett val - livet har vi bara till låns...

En kväll med mycket prat, gott att äta och bubbel i glasen.. <3

I detta hus var jag som barn, tonåring, ung vuxen, vuxen och nu medelålders kvinna.. här har jag vaknat av att Nettans mor kom in och drog upp rullgardin och serverade vatten choklad.., haft tonårsfester och hånglat, mm mm Så kul att komma ut o se hur hon skapat detta hem till sig själv. Sommarhuset på 70 talet som nu är permanentboende.

Hem o fixa o laga mat. Barn, svärson/dotter, mor o vi hade middag.
Mysigt o gott. Avslutade med lite pingis.:) Gudson kom vid 21 o stannade till strax efter midnatt - mysigt att ha de unga runt sig.

Söndag sova ut- åh behövdes.
En dag med massa fix som blev en 2 Tim fika med Neta o Robban på Söder. Kalasmysigt!!


Nu ny vecka o nya möjligheter...

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards