Alla inlägg den 12 december 2018

Av Yvonne - 12 december 2018 09:23

Det finns bra dagar o det finns dåliga dagar.

Fredagen var en dålig sådan - flera faktorer som blev to much.

Mitt i detta ?låga status mood?
händer det massa saker..

Jag vet att änglar finns runt mig - fått erfara det många gånger men jag blir både tagen och överraskad varje gång..

Fredagen blev vin på stan med Nina bara vi och supermysigt att hon övertalade mig.
Kvällen tillbringades på ett fantastiskt Nalen och Fler vänner kom.
Så skoj!

Lördagen träff med Karin och hon bjöd på AfternoonTea i Vasastan och avslutades med Bio: A star is born., tårarna trillade rejält.. såå vacker o sorglig film.

Söndag kom älskade dotter: överraskades med att Kicki o Dotter Carro kom.
Wow vilken dag vi fick!

Jazz brunch på Söder, Julmarknad i Gamla Stan och Pernilla Wahlgrens show på Cirkus avslutade söndagen. Så underbar dag!

Måndag efter jobbet tog jag tåget t Märsta och vi tog in på Hotell o firade våra 4 år. God mat och dryck och fantastisk miljö i Sigtuna.

Tisdag o jag blir bjuden till Mosebacke och konsert av Pernilla Andersson WOW! Så underbart!
Musik är bra för själen!

Änglar?? Ja änglar finns! <3

Känns så gott i hjärtat - ja bra dag o bra dagar det finns också.

Kram


Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards