Alla inlägg under februari 2017

Av Yvonne - 1 februari 2017 20:33


Rutinen att åka från min nya bostad börjar ta form.. känns bra!
Tar lite längre tid till jobbet men vadå..

Och nu när hela min enhet flyttar till Kista 1/3 blir det ännu längre.. ja 1 timme per dag. 5 Tim/ veckan 20 Tim/ mån Men det finns värre saker - I know..

Varit hemma ett par dagar - kristaller - asså vad är det? Sitter i öronen- balansen påverkas. Vilat lite.. blev liksom illamående. Var värre för 5 år sedan då jag åkte in akut...

Idag fick jag ett till sorgligt dödsbesked.. om än inte en anhörig så var det en 50 årig kvinna och ett tragiskt slut.. En väns vän.. :(

Ta vara på Din dag..
Min vän E mailade mig förra veckan om lunch. Hans bror oxå i en typ + 50 års ålder .. vad händer?
Denna stress, press och osunda tillvaro emellanåt kan bli en tråkig utgång.. varit oerhört många ialla fall den sista tiden.. påverkar mig som person..


Haft en toppenhelg! Fredag chill hemma o en lördag ut t älskade stugan. Vi lämnat massor med saker vi kan behöva där. Planer för att bygga ett litet hus till fortgår :)

Mina hyresgäster har flyttat in i min Lght och det är så skönt att allt gått rätt till med lägenheten.
Måste ju testa hur 1 år som sambo går :)))

Älskade dotter med sambo var över i lörd kväll hos oss på middag. Supermysigt!!

Lite andra vänner har tittat förbi o fikat i helgen.
Gött!

Imorrn åker jag till London! Blir skoj!
Brudarna tre.. inget alls planerat! Mysigt!! Pubar, promenera och bara ha det bäst.


Njut av det du kan.. jag gör verkligen det...

Kram kram




Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards