Alla inlägg den 28 februari 2017

Av Yvonne - 28 februari 2017 08:22


Igår kväll kom vi hem till ett snöfattigt Stocholm :o

Lagom är bäst - så det kändes helt att landa hemma.

Denna dag blev en historisk Dag då min särbo blir min sambo på heltid från 1 maj! Han antog ett jobberbjudande han fick!! Så Lovely!!

Nu väntar jag ett besked oxå om en ny utmaning denna vecka!
Ja vi har lagt Champagnen på kylning till lördag.. bara att hoppas att det går vägen det oxå!

Dagarna i Västerbotten bjöd på mycket.. oj vad vi i söndags körde fast med alla de 3 skotrarna.. ha ha som vi kröp o hade oss i denna djupa snö..
Kan tro att Kicki o Lalle var glada att vi frågade dem om de ville hänga på till våra vänner.
Lalle blev i alla fall sugen på Fiske och kommer hänga med min vän ner till Österlen om en månad. Superskoj!!

Givetvis avslutade vi med Bastu o Kicki o jag hoppa ut i snön o in i bastun.. det var riktigt roligt!! Skrapade knäna men vad gör väll det :))

Nu till jobbet och på lunchen blir det boxning!


Kram


Lite bilder fr söndagen som var mer mulen än lördagen som verkligen bjöd på Sool!

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards