Alla inlägg den 6 september 2016

Av Yvonne - 6 september 2016 08:16


Åker jag till Spanien:)) Men först ska jag jobba.

Helgen vart en riktig kulturhelg.

Femkamp på grönan på fredagen, Mando Diao spelade oxå. Mycket folk.

Mötte upp mina tjejpolare på förmiddagen för att gå på Soppteater.
Så bra! Selma Lagerlöf Salong! En kvinna med "många strängar på sin lyra" rek den! God soppa oxå.

Promenad till Moderna museet o utställning av Y Kusama . Så häftig!!
Avslutade med ett glas på Lydmar.

Middag med Neta hos mig innan vi gick på partaj och hade så skoj!
Dansade 4 Tim i sträck!!

Söndag med ett massa måsten och koll på boende blev det för min del. Svårt kan man lugnt säga...

Jobbe nu o sen mot Arlanda. Vi är 10 st som åker och denna resa behöver jag:)
Bästa Carina som tjatat på att jag skall hänga med. Härligt umgänge med en vän fr Uppsala som med 2-3 dagar per år har vi kvalitetstid tillsammans.


Tjohoo!

Kram


Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards