Alla inlägg den 2 september 2016

Av Yvonne - 2 september 2016 08:21


Denna vecka har varit både och.. Jag har varit ur form o inte på topp alls..
Kropp o knopp o själ har inte rimmat alls..

Umgåtts med mig själv och promenerat en hel del.

Bokade in fotvård i onsdags och satt där ett par timmar - skönt! Att vårda sig själv är gott i det ögonblicket..

Åkte t mor o far en kväll och bara "var" där. Tänk att mor blir 80 i oktober.. Börjat planera för den :)

Igår tog jag tag i och mötte upp Månkan för ett glas. Anna-Lena och en väninna t henne kom.

Vi gick ner på sista spelningen av gänget vi hängt med på fåfängan tidigare. Denna säsong är de på en båt. Musik är allt bra för allt!
Månkan o jag dansa så svetten rann!
Ha ha o gruppen justD spelade några låtar kul!

Ikväll blir det 5 kamp på Gröna Lund!
Det ser jag fram emot:))
En kamp mot våra "unga vuxna" blir det. Jag som älskar skytte! Blir skoj!

Trevlig helg!

Kram


Stockholm en torsdag kväll. Njut av de sista kvällarna..

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards