Alla inlägg den 18 maj 2015

Av Yvonne - 18 maj 2015 08:37


Att få ha långhelger är verkligen guld värt :)

Lördagens morgon var så solig att det äntligen blev frukost på altanen. Härlig känsla <3
Sen full fart och det vart 8 Tim fix på tomten och huset. Ett till lass till tippen med gamla vedbitar och gamla vedboden som typ var 30 år.. Nostalgi.. Igen..
Ingen " morfar" i form av fjäril som dök upp.. Han brukar flyga runt men icke denna dag... Ja ja jag tror på det.. :)

Buskar som växt till grande varianter sågade vi ner och hammocken fick en ny plats att stå på.

Tog en paus och fikade hos mor o far. Oooops doppade 4 sorter.. Inte bra..:( Men behövde nog energin.

Sol sol i massor så det vart grillat och en fin kväll att sitta ute några timmar.

Söndagen var så regnig så det vart att vara inne och pyssla. Städade och
Satte upp lite inne i huset. Eftersom jag flyttade från större Lght så kunde jag nu byta ut lite i stugan och sätta upp lite mer nymodigheter.

Stängde igen stugan på eftermiddagen med en härlig känsla av att ha ett sådant fint ställe.. <3


Blev en söndag kväll för mig själv - men det var skönt. En maskin tvätt och packat upp allt o så.

En ny vecka är på gång - ikväll skall jag på ett seminarium.. Berättar mer sen...

Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards