Alla inlägg den 11 maj 2015

Av Yvonne - 11 maj 2015 12:35


Tidig måndag morgon - de pratade om söndagsångest på TV4 imorse..
Nope någon sådan har jag faktiskt inte - skönt det :)

Fredagen gick jag tidigt och promenerade i solen från city mot Söders höjder.
Härlig promenad. Strosade och bara njöt..
Mötte upp Agneta o Robert på Götgatsbacken och vi gick ner mot Medis för att avnjuta en AW - ett glas gott vin:)

Heidi kom efter någon timme och vi hade jättetrevligt:)

A o R promenerade hemåt och jag o Heidi gick och åt en fantastisk fisk på en Rest i närheten.
Rejna dök upp lite spontant och vi fick en kväll på Himlen därtill i Skrapan.
Drinkar , prat och skratt. Supertrevligt!

Taxi hem på nattkröken.

Lördag med plock, städ och fix av mig själv. Åh jag fick nypa mig i armen flera gånger.. Trivs trivs o jäklar vilken underbar lägenhet jag bor i <3
Så fantastiskt underbart att få ha denna känsla!! Sol hela dagen på balkongen - måste känna in hur jag vill pimpa The balcony :)

Susanne kom tidig efterm och plockade upp mig och vi for på Partaj för att fira Johan 40 år. Så trevliga timmar där:) Fin kollega jag har som hade mycket trevliga släktingar.

For sedan vidare mot Spånga och mötte upp Karin för fortsatt färd hem till Anna och grillkväll.

En underbar kväll med mycket prat och härlig energi..
En till sen natt.. Men som sagt vad gör väl det!?

Söndagstristväder... Hua.. Slöade innan jag fick fart o for till Kyngens kurva o shoppade lite.

Tiden blev den vi bestämt för att fira Sandra. Hon blev glad för mina presenter :) Både upplevelse och saker till hemmet.
Glad att Mor o Far orkade. Vi åt tillsammans och hade några trevliga timmar tillsammans.

En kortvecka:)

2 dygn kvar sen är jag ledig i 4,5 dag!

Men ikväll kommer tjejorna hem till mig för lite Vardagsmys :))
Blir toppen!


Kram



Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards