Direktlänk till inlägg 13 december 2015

En helg med äkta vänner :))

Av Yvonne - 13 december 2015 15:29


Jag har haft en sådan fantastisk helg med innehåll av allt.
Mina vänner har gjort allt man bara kan önska sig att man ska få uppleva 82 mil norrut...

Kärlek på hög nivå kan man lugnt säga. Vilka äventyr, god mat och vi har pratat om allt. Att vi alla kan få dela med sig av sina erfarenheter, livet och att prata om känslor.
Skratta, vila och att vara sig själv..

Vi har verkligen blivit ompysslade och när Tomas mor bjöd upp oss till deras hus på glögg så kändes det så hemtrevligt att hon ville ta del av "Sthlmsvännerna"

En långLunch ikåtan som bestod av lamm och sötpotatis med kall öl var helt överväldigande!
Mysfaktor hög! Fantastisk känsla!

Kvällen i stugan med massa tända ljus och gott vin.

God middag med en del prat och diskussioner om en fantastisk affärsidé...Skall fundera på den..

Långt efter midnatt sa vi god natt och somnade som stockar..Med en go harmonisk känsla i magen..

Idag tog vi en lång scooter tur upp på berget.. Kaffe o lussebullar med oss och vad vi njöt.. Tystnaden var total och så så vackert med all snö och -25 gr.. Ren meditation..

Åt en sen lunch och nu är vi på väg ner mot Umeå och flyget.. 26 mil är det dit..

Det bästa är att vi bokat en lååång helg att fara upp igen o ut på scootersafari med övernattning på berget.. Ser fram emot den helgen..
Tomas vill ta med oss på detta- överlevnadstur på 4 dagar.. Över berg, dalar, sjöar och skog.

Jag har lärt mig så mycket om vissa djur på fjället och förståelsen för att leva där..

Tack älskade fina Ingela att du finns i mitt liv. Så glad du träffat Tomas för drygt 1,5 år sen..Ni är själsfränder.
Kärleken lyser om Er <3


Kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - Fredag 29 mars 23:23

Så kom vi igår till Gotland! Fira Påsk och lediga dagar

Av Yvonne - Fredag 23 feb 13:13


Underbara dagar i Fjällen - Tänndalen mer exakt. Barn o barnbarn bjöd jag upp för att fira att jag klarat att fylla 60 år. Tacksam för att få vara med ...

Av Yvonne - Tisdag 6 feb 22:41


Underbara Sydafrika resan med så mycket intryck, möten, goda viner, vilda djur och härlig ledighet! Hem och börja packa för flytt :) Känns så roligt! 7 år på denna adress och nu bör det av mot ett fantastiskt mysigt område. Fix o trix i denna l...

Av Yvonne - Måndag 1 jan 17:29

Viilka dagar! Vad Cape levererar! Underbar miljö, service, god mat och dryck, underbara personligheter.. Nyårsafton! Wow vilken kväll på denna afrikanska restaurang vi tillbringade hela kvällen på! 18 maträtter, kom in mer o mer. Underhållning p...

Av Yvonne - 29 december 2023 20:33

Som jag längtat att åka t Afrika.. Sen jag var liten , men Asien kom liksom ivägen.. nu är jag äntligen här! Yes! Så vackert! Måste dela med mig av lite härliga bilder.. och yes 2 veckor kvar här! Massor mer att uppleva! Kram ...

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards