Alla inlägg den 2 december 2015

Av Yvonne - 2 december 2015 17:50


Follow your heart..

Precis det har jag gjort och har en "resa" i detta nuet..

En dryg månad av tystnad: en dryg månad av känslor och massa jobbigt med också roliga och positiva saker.

Det är det som balanserar - att få skratta och gråta. Jag har lätt att känna mig själv med allt vad det innebär..Intuitionen talar..

Var på den mest sorgligaste begravning jag hittills varit och hoppas inte få gå på en till sådan.
När en ung person försvinner, när en ung person inte finns med oss längre...så hårt.. :(((

Mitt i det har jag fått en chans att få jobba med något jag just nu vill.. Börjar 11/1 med det. Känns gott!

Var i London i helgen - en härlig helg hos en gammal skolkompis. Hon jobbar o bor där. Älskar London!


Var rädda om Er - men framförallt lyssna på Din magkänsla... Den hjälper till gott i både gott o ont :o


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards