Alla inlägg under augusti 2023

Av Yvonne - 18 augusti 2023 15:40


Igen en sommar som swishat förbi..
Jisses - jag varit ledig galet många många veckor..aldrig förut. Så skönt..

Måndag börjar det skarpt igen och en fin höst har jag framför mig.

Kräftskivan laddar vi för imorgon i stugan och hoppas på att vädret blir som nu. Superhärligt väder just nu!

Allsången på Skansen i tisdags i spöregnet var även det magiskt!
Vad gör det när musiken var toppen och Pernilla levererade som vanligt! Vatten vatten bara vanligt vatten.

Sista året på 50 skalan.. ja även dessa snart 10 år sedan jag började skriva här har snart gått.. vart tog tiden vägen?

Jag bestämde mig : japp en resa dit jag sedan jag var riktigt ung önskat att åka till.. ja det blir det! Ska bli så fantastiskt!! Berättar sen..

Men innan dess så blir det att resa till Albanien och vem vet en sväng ner t Espana?
El London.

Lev nu imorrn kan det vara försent!

Kram


Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards