Alla inlägg den 24 mars 2020

Av Yvonne - 24 mars 2020 09:07


Ja ja så låter inte den poetiska texten till fullo men i mitt huve? ..

En härlig helg hade jag i dessa Corona tider - det blir vad man gör det till.

Så mysigt i Mariefred där vi vandrade runt i Gripsholms anda i bla hjorthagen och dess miljö runt slott o så.
En go fika hann vi med innan fred t Etuna
Och grill och samvaro med båda barnen Rasmus och Sofia och lilla Wilgot. Rasmus kompis var där också och hade gitarren med: underbart med sång o musik.

Söndag med massa ärenden och fika hos Sandra o familj. Bil kikande också.

Lilla Mor tog jag ut i solen 1 tim så hon fick
Njuta lite av ljuset. Vi måste värna om de äldre som blir isolerade.

Nu jobb hemma på fm o ett läkarbesök innan jag sen åker in för några möten.

Pragresan i Påsk inställd såklart - så tråkigt men full respekt i dessa tider..

Rastlös som jag är o en lång helg som påsk är..planering pågår för annat. Ha ha...

Njut av det härliga ljuset!


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards