Alla inlägg den 10 januari 2019

Av Yvonne - 10 januari 2019 21:54


Fylla år :)

När jag var liten så var det inte skoj att fylla så nära Julafton..
Nu känns den inte lika jobbig.

Blev firad igår på min födelsedag.
När jag kom upp på morgonen till köket stod ett stoort paket med ett kort :))
På kortet stod att jag skulle komma till en plats på Söder efter jobbet :))

Så skoj! Jag som ALLTID fixar för andra...

Öppnade såklart paketet och det var 6 st fantastiskt fina Champagne glas jag kikat på!
Älskar ju bubbel! Och att få dricka i vackra glas - gör ju inte saken sämre.. vart så glad!

Många samtal, linkedin meddelanden, sms, FB och jobbet. Oj vart riktigt grattad.

En kväll med Sambo och fantastiskt god mat och gott vin <3 Så skoj med nya ställen och överraskningar!!

Tröttmössa idag:(


Ikväll har jag varit o shoppat massa mat till tjejmiddagen jag ska ha på lördag. 8 pigga Tjejor :)) Blir skoj!!
Klackarna i taket!

Glöm inte att njuta av livet - det går inte i repris..


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards