Direktlänk till inlägg 20 september 2018

Foten :(

Av Yvonne - 20 september 2018 08:33


Härligt väder denna vecka. Sensommar som bäst..,

Fredagen med lite bubbel o promenad genom Östermalm för att äta lite Tapas innan Broarna...

Mötte Kicki o Lalle som oxå var där.
Det visste vi ju.

Broarna - kärlek och sorg. En modern tappning på enkelt vis. Blev inte lika berörd som från bok el film.

Vackert att visa att kärlek kan göra både ont och vara fint.
Jag vet..

Lördagen for jag o Månkan ut till mitt paradis - men hon var hängig. Blev sjuk och sov o mådde illa.
Jag klarar mig så bra själv och det var skönt att vila och vara ute i naturen. Hittade några gula svampar.

Söndag sov hon också - fåren rymde o hästen likaså. Blev en härlig söndag.:) :)

Min fot - hålfot började värka.. så träning blev det ej.
Nu sitter jag o väntar på att läkaren ska ringa för ev ultraljud.
Sjukvården är verkligen inte det lättaste att få tid till.

På lördag blir det ut till Nämdö och Skärvassa. Tjejhelg ! Blir mys!


Trevlig helg!

Kram


Jag o Gydur som jag tampades med i söndags :) Så busig o go häst :)


Baggen Viktor 6 mån :)

Härligt med djur runt sig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - Fredag 29 mars 23:23

Så kom vi igår till Gotland! Fira Påsk och lediga dagar

Av Yvonne - Fredag 23 feb 13:13


Underbara dagar i Fjällen - Tänndalen mer exakt. Barn o barnbarn bjöd jag upp för att fira att jag klarat att fylla 60 år. Tacksam för att få vara med ...

Av Yvonne - Tisdag 6 feb 22:41


Underbara Sydafrika resan med så mycket intryck, möten, goda viner, vilda djur och härlig ledighet! Hem och börja packa för flytt :) Känns så roligt! 7 år på denna adress och nu bör det av mot ett fantastiskt mysigt område. Fix o trix i denna l...

Av Yvonne - Måndag 1 jan 17:29

Viilka dagar! Vad Cape levererar! Underbar miljö, service, god mat och dryck, underbara personligheter.. Nyårsafton! Wow vilken kväll på denna afrikanska restaurang vi tillbringade hela kvällen på! 18 maträtter, kom in mer o mer. Underhållning p...

Av Yvonne - 29 december 2023 20:33

Som jag längtat att åka t Afrika.. Sen jag var liten , men Asien kom liksom ivägen.. nu är jag äntligen här! Yes! Så vackert! Måste dela med mig av lite härliga bilder.. och yes 2 veckor kvar här! Massor mer att uppleva! Kram ...

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards