Alla inlägg den 14 juli 2017

Av Yvonne - 14 juli 2017 15:35


Tröttmössa är jag :o Pappa in på sjukhus igår, blir såklart en oro.

Han hade glömt hörapparaten hemma o vi skulle dit mor o jag igår kväll - blev många bollar på en gång...

Sopstrejk - såklart vi har den firman i Brf. Klarar inte att vara inaktiv då sopberget växer av 206 lghter!

Ringer runt o konstaterar att vi inte bryter avtalet om vi får tag på en firma som "en gång" tömmer våra sopor... jagade runt och hittade Svevia! Ja skam den som ger sig!
Deal! De kommer på måndag morgon o tömmer våra sopor!!
Så därför fick jag gå runt o fota alla soprum...

Samtidigt kom persienn Lasse med persiennen jag beställt - Månkans svåger. Ha ha därför kom vi sent t sjukhuset med hörapparaten.. men vi hann innan det blev för sent :)

Ja o så skulle min kollega jobba hemma o jag vart själv med fakturor o fix idag..

Trött, ont i magen o vill bara vila..

Tar med mig Mor ut t stugan. Strax
hemma o packa bilen..Åh vad jag vill ut o vila o höra skogens tystnad :))

Skulle varit på Nämdö hos Karin denna helg - men det går fler tåg...


Trevlig helg!


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards