Alla inlägg den 28 mars 2017

Av Yvonne - 28 mars 2017 08:28


Haft en underbar helg!
Hellen o jag hade en fredag hos mig med massa gott och bubbel:)

Mycket prat och så.
Vid 22 tiden fick vi ett ryck och gick hem till Karin som bor nära mig.
Oj oj vi kom hem vid 03.. typ..

Kl 09 var vi fixade o klara för att åka in till Waterfront och träffa Petra o äta en Hod Frukost/brunch. Mysigt!
Petra avvek efter några Tim för Tunnelloppet.

Vi promenerade runt Kungsholmen flera timmar och njöt av Solen och Våren.
Tillbaka i Årsta var det dags för Fika hos Hellens dotter o sambo.
Mycket trevligt! Vi är ett gäng Årstabor nu :)

Vi gick vidare o H köpte blommor och vi gick till mor o far och drack Svartvinbärssaft fr landet. Gott!

Kl var nästan 17 då vi kom hem till mig och hämtade hennes väska så hon kunde fars hemåt.
Ett mycket trevligt dygn!!

Jag vila o tog en dusch innan jag for till Ålsten o hämtade upp Maria för att åka på middag hemma hos Anna & Patrik.
Vilken trevlig kväll!!!

Sen var jag slut!

Söndag till Nacka o kolla Sandras match - sen lockade soffan o jag landade där hela sena eftermiddagen:)

Ikväll Teater på Stadsteatern och Hemsöborna :))


Men imorrn eftermiddag far vi till Sälen!!! Åh vad jag längtar!

Skida o bara ha det bäst!!


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards