Alla inlägg den 1 februari 2016

Av Yvonne - 1 februari 2016 17:03


Skönt att vara frisk igen.
Min vän kom hem till mig o fredags och det var så skönt att få sällskap.
Lagade en Thai måltid och hade en lugn kväll. Lördagen mådde jag lite bättre så vi tog en promenad och det var så så skönt! Tänk att Det hjälpte att dricka ren sprit! Tror jag rensade bort bacilluskerna rejält :o

Köpte semlor på bästa bageriet och tog en tur till mor o far. Fikade och satt en stund och pratade.

Sandra o J behövde hjälp med att snickra till hyllor o så i deras badrum så Göran for dit och hjälpte till med det i flera timmar. Underbart av honom <3

En lugn hemma kväll igen och vaknade så kry på söndagen :))


Gjorde jättegodaochnyttiga Mandelpannkakor till frukost! Rekommenderas!!

Tog en tur ut till min stuga - frisk luft och den goa feelingen att komma ut där! Så skönt! Ingen snö alls där!! I januari!


Snart skall jag på träning! Ska bli så skönt! Ut med allt ja allt...


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards