Alla inlägg under maj 2016

Av Yvonne - 9 maj 2016 18:02


Åkte till mitt paradis i onsdags mitt på dagen med en god känsla. Vädret var toppen! Ledig i 4 dagar!
Väntade ut min älskade dotter o mor o far som fick skjuts ut av Sandra på torsdagen.
Mitt <3 var på väg och hans underbara son skulle oxå komma till oss på torsdagen... Kunde det vara bättre!?? :)

Städade i 4 Tim inne i stugan, la på nytvättade mattor, nytvättade täcken, kuddar och skurade kylskåpet och alla ställen där mat och sånt skulle in.
Har nån sorts fobi för möss, råttor o deras äckliga avföring. Tyvärr kommer dom små in i delar av köket..Bläää

Packade upp massor av saker som jag tagit ut och saker inför säsongen.
Åh som jag längtat efter denna känsla :))
Sen satt vi oss med ett glas vin och njöt av kvällen..
Älskar mitt paradis! Älskar känslan att äntligen få ha med en person som har samma känsla - att han också trivs och längtar ut dit.

Torsdagen kom och då vi med våra nära o kära tillsammans, så fixade vi med träden som Rasmus kapade ner. Sandra, Göran o jag släpade kvistar.
Fikade lite o hade det så gott. Så dejligt :)

Vi avslutade dagen med grillat och mor o far kom ner och åt med oss.
Så mysigt!

Vi spelade lite Kubbspel och de alla for hemåt kvällningen..

Vi satt oss med en Rom o Cola och tittade ut över tomten. Så fint! Bort med Oxelträdet, stora stora buskträdet som började ta en del av lilla tomten till Patrics hus.
Björken som bara stod i vägen...klart!!

Åh vad fint det blev! Tack alla inblandade :)

Sen har vi bara "varit" och fixat med massa och haft det toppen.
Byggt ut altanen, målat ett stort skåp.
Rensat i skåp mm. Jag älskar att fixa, snickra och måla. Så avkopplande:)

Så glad att jag kom på att ta "reda" på Hellens o H altan i höstas.
Återvinning på hög nivå och passar perfekt vid stugan och det blev så så fint!! Stor altan och bort med gamla staketet:)) Så nöjd!

Vi har haft en Toppenhelg och jisses vilket väder.

Igår fyllde min älskade dotter år, hurra hurra o det blir att fira på torsdag.
Tänk vad åren går.. Bilden nedan fyller hon 6 år - sötnos <3 Sandra


Brunbränd och nöjd har jag nu avverkat första dagen på denna
vecka.

Strax ska jag cykla ner till träningen och få kämpa i detta underbara väder:))


Kram




Bjuder på lite härliga bilder :)

Av Yvonne - 4 maj 2016 07:53


Bilen packad och med till jobbet.
Äntligen snart på väg till mitt älskade Paradis:)) Sommaren är på ingång!
4 dar ledigt med mitt <3.

Trevlig Kristi Helg! Det skall jag ha:)


Kram


Ha ha på väg upp till jobbet imorse :))
Vilka miner!!!

Av Yvonne - 2 maj 2016 10:39


För tredje året och som det ska vara: Sista helgen i April for vi iväg till fantastiska Geta. Hellen,Karin o Petra och jag.

Som alltid är det fantastiskt väder, vi är taggade och det blir alltid så mysigt, lättsamt, avkopplande och rätt.
Att kunna lyssna på varann, inte älta gammalt men framförallt att vara närvarande och leva här och nu.
Att diskutera världen, politik, och "se" varann. Tror vi 4 är den bästa kompis gruppen jag har med denna "komboavolikaindivider." Gott!

Tack tjejor för denna helg!! <3

Ha ha kolla den fantastiskt roliga bilden på mig o Hellen i bastun.. Som vi har skrattat!! Ha ha ..


Mår gott och om 2 1/2 dag far jag o min vän till mitt älskade ställe: Stugan och vad jag längtar!! Ja vi båda längtar. Bygga på altanen, städa upp efter vintern, grilla och på fredag kommer Rasmus och vi ska fälla lite träd o så.

Sandra fyller 24 på söndag så det måste firas oxå :)


Kram

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards