Direktlänk till inlägg 27 maj 2016

Endast...

Av Yvonne - 27 maj 2016 08:06


...Två dagar kvar att jobba innan vi åker till Espana o endast en dag kvar innan det är helg :))

Tjohoooo!

Igen en vecka som rusat fram.
En riktigt kylig kväll i Gamla Stan blev det i onsdags när Petra o Helena hade sin Release av sin bok.
Men känslan när den äntligen var klar, tryckt och alla får bekanta sig med den är så cool.

Med våra 44 år som vänner och aldrig haft uppehåll i vår vänskap och dessutom följt varandra i allt vi varit med om på dessa år. Ja inte alla förunnat att ha en sådan vänskap.
<3

När jag dessutom då hade mitt lilla ess i ärmen att få överraska med att Angelica kom dit efter 40 år sedan de sågs! Ja den var så Skojsig!!

Igår hade banken AW för oss medarbetare efter en vecka av boost.
En hel del föreläsningar o event som de har bjudit på.
Vart några Tim med fd kollegor o så.

Blir en lugn helg på landet nu. Skönt efter en vecka med blandad kompott av äventyr.


På tisdag morgon åker vi!!!
Träningsvecka! 7 dagar! Jisses vad taggad jag är!
Blir så skönt!!
Karin , Sandra och jag.
Vi tre har helt olika behov av träning och det blir så great!

Canarias here we come :))


Trevlig helg!

Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - Fredag 29 mars 23:23

Så kom vi igår till Gotland! Fira Påsk och lediga dagar

Av Yvonne - Fredag 23 feb 13:13


Underbara dagar i Fjällen - Tänndalen mer exakt. Barn o barnbarn bjöd jag upp för att fira att jag klarat att fylla 60 år. Tacksam för att få vara med ...

Av Yvonne - Tisdag 6 feb 22:41


Underbara Sydafrika resan med så mycket intryck, möten, goda viner, vilda djur och härlig ledighet! Hem och börja packa för flytt :) Känns så roligt! 7 år på denna adress och nu bör det av mot ett fantastiskt mysigt område. Fix o trix i denna l...

Av Yvonne - Måndag 1 jan 17:29

Viilka dagar! Vad Cape levererar! Underbar miljö, service, god mat och dryck, underbara personligheter.. Nyårsafton! Wow vilken kväll på denna afrikanska restaurang vi tillbringade hela kvällen på! 18 maträtter, kom in mer o mer. Underhållning p...

Av Yvonne - 29 december 2023 20:33

Som jag längtat att åka t Afrika.. Sen jag var liten , men Asien kom liksom ivägen.. nu är jag äntligen här! Yes! Så vackert! Måste dela med mig av lite härliga bilder.. och yes 2 veckor kvar här! Massor mer att uppleva! Kram ...

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards