Direktlänk till inlägg 5 januari 2019

God Fortsättning :)

Av Yvonne - 5 januari 2019 21:33


Varit långledig .. så så galet skönt!

Varit i Visby nu 4 nätter och far hem imorgon. Åh vad Gotland är en fantastisk Ö!

Nyköping var bra dagar med vänner <3 Firade in året :)))

Enda stora molnet var att min älskade Mor for in på sjukhus! Svårt att koppla av... mår inte 100 än..

Här har vi bilat, Hoburgen, Burgsvik och Fårö. Så mysigt!

Kväll 2 hade vi party här! Jag bjöd in några av grannarna och det roliga var att min gamla boss och tillika ?med?medlem i en förening jag är med i var också här! Så han
o nya kvinnan kom också in på nattkröken :) ha ha skoj!!

Imorgon bitti går båten hemåt..

God fortsättning och vardagen börjar på måndag igen:)

Kram



Lite vackra bilder på ett fantastiskt Gotland:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne - Fredag 23 feb 13:13


Underbara dagar i Fjällen - Tänndalen mer exakt. Barn o barnbarn bjöd jag upp för att fira att jag klarat att fylla 60 år. Tacksam för att få vara med ...

Av Yvonne - Tisdag 6 feb 22:41


Underbara Sydafrika resan med så mycket intryck, möten, goda viner, vilda djur och härlig ledighet! Hem och börja packa för flytt :) Känns så roligt! 7 år på denna adress och nu bör det av mot ett fantastiskt mysigt område. Fix o trix i denna l...

Av Yvonne - Måndag 1 jan 17:29

Viilka dagar! Vad Cape levererar! Underbar miljö, service, god mat och dryck, underbara personligheter.. Nyårsafton! Wow vilken kväll på denna afrikanska restaurang vi tillbringade hela kvällen på! 18 maträtter, kom in mer o mer. Underhållning p...

Av Yvonne - 29 december 2023 20:33

Som jag längtat att åka t Afrika.. Sen jag var liten , men Asien kom liksom ivägen.. nu är jag äntligen här! Yes! Så vackert! Måste dela med mig av lite härliga bilder.. och yes 2 veckor kvar här! Massor mer att uppleva! Kram ...

Av Yvonne - 28 november 2023 07:24

Denna kyla, detta klimat.. gillar inte.. Året har swishat förbi och allt går fort.. När jag startade denna blogg skulle jag på resa och fylla 50 år.. Snart åker jag till annan världsdel och fyller 60 år.. galet! Sydafrika vs Asien. Längtar! ...

Presentation

Hoppet är en bra sak - kanske den bästa saken, och bra saker dör aldrig.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards